دانلود آهنگ جدید کرمانی

جدیدترین آهنگ های رانی و شا د

دانلود آهنگ جدید کرمانی

جدیدترین آهنگ های رانی و شا د

  • ۰
  • ۰

در دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس شما همراهان همیشگی سایت موزیک می توانید آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام علاقه محسوس را دانلود کنید این آهنگ در دو کیفیت 320 و 128 همراه متن آهنگ و لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از دانلود این آهنگ نهایت لذت رو ببرید و …

موزیک محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس
 
موزیک محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس

نام اثر : علاقه محسوس

خواننده : محسن ابراهیم زاده

آهنگ ساز : با بهترین کیفیت های 320 و 128 و متن آهنگ

 
۲۸ مرداد ۱۳۹۸
 

 

در دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس شما همراهان همیشگی سایت موزیک می توانید آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام علاقه محسوس را دانلود کنید این آهنگ در دو کیفیت 320 و 128 همراه متن آهنگ و لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از دانلود این آهنگ نهایت لذت رو ببرید و …

 

موزیک محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس

متن آهنگ علاقه محسوس محسن ابراهیم زاده

دلگیرم و دلتنگم و دل سرد و دل آشوب… …  !! ♪♪
فرمانده ی شرمنده ی یک لشگر مغلوب! …  !! ♪♪

تویی تویی؛ که می تونی منو درمونم کنی …  !! ♪♪
تویی که منو می تونی، عاشقونه آرومم کنی …  !! ♪♪
کم دیده دلم … مثِ تو ندیده دلم… …  !! ♪♪
عجیب حال خوشی داره؛ که به تو رسیده دلم …  !! ♪♪
این علاقه، فقط واسه ماست …  !! ♪♪
با تو دلم رو هواست …  !! ♪♪
گره کور خورده دلم؛ به چشای نازت …  !! ♪♪

شعر و ملودی : محسن ابراهیم زاده
بی قراره دلم! آروم نداره دلم! …  !! ♪♪
تو بزن تا که دلِ من، برقصه به سازت …  !! ♪♪
نه نمیشه! تنهایی بی تو سر نمیشه… …  !! ♪♪
آخه دلم یه بچه میشه! به تو علاقه ی محسوس دارم …  !! ♪♪
اگه پا بده؛ چشات به این دلم راه بده …  !! ♪♪
یه کم تو دلت بهم جا بده؛ از اوناشم که تورو دوست دارم …  !! ♪♪

تنظیم قطعه : امین کاوه
نه نمیشه! تنهایی بی تو سر نمیشه …  !! ♪♪
آخه دلم یه بچه میشه! به تو علاقه ی محسوس دارم …  !! ♪♪
اگه پا بده؛ چشات به این دلم راه بده …  !! ♪♪

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده علاقه محسوس
یه کم تو دلت بهم جا بده؛ از اوناشم که تورو دوست دارم …  !! ♪♪
چه جوری تو دلم، جا شدی؟ …  !! ♪♪
قحطی بود و تو دریا شدی …  !! ♪♪
مسیرِ عشقمون؛ یه جاده ی دور و درازه …  !! ♪♪
خوشم، به خوشیِ دلت …  !! ♪♪
نمی کنم که ولت! …  !! ♪♪
من فقط میفهمم؛ چی می گذره توی دلت …  !! ♪♪
نه نمیشه! تنهایی بی تو سر نمیشه… …  !! ♪♪

میکس و مستر : محمد فلاحی
آخه دلم یه بچه میشه! به تو علاقه ی محسوس دارم …  !! ♪♪
اگه پا بده؛ چشات به این دلم راه بده …  !! ♪♪
یه کم تو دلت بهم جا بده؛ از اوناشم که تورو دوست دارم …  !! ♪♪
نه نمیشه! تنهایی بی تو سر نمیشه… …  !! ♪♪
آخه دلم یه بچه میشه! به تو علاقه ی محسوس دارم… …  !! ♪♪
اگه پا بده؛ چشات به این دلم راه بده… …  !! ♪♪
یه کم تو دلت بهم جا بده؛ از اوناشم که تورو دوست دارم …  !! ♪♪

شدم مانند رود از بارشی جریان که می گیرد …  !! ♪♪

که من بدجور دلتنگ ِ توأم، باران که می گیرد… …  !! ♪♪

دلم تنگ است می دانی؟ پناهم شانه های توست …  !! ♪♪

کمی اشک است درمانش دل انسان که می گیرد …  !! ♪♪

من آن احساس ِ دلتنگی ِ ناگاه ِ پس از شوقم …  !! ♪♪

شبیه حس دیدارم ولی پایان که می گیرد …  !! ♪♪

غروبی تلخ و دلگیرم، غروب دشت تنهایی …  !! ♪♪

دل دشتم من از نی ناله چوپان که می گیرد …  !! ♪♪

چه بی راهم، چه از غم ناگزیرم من، چه ناچارم …  !! ♪♪

شبیه حس یک قایق شدم طوفان که می گیرد! …  !! ♪♪

چقدر از خاطراتت ناگزیرم، نه گریزی نیست …  !! ♪♪

منم و باز باران بین قم – تهران که می گیرد …  !! ♪♪

تو را، عشق تو را، آسان گرفت اول دلم اما …  !! ♪♪

چه مشکل می شود کارم دلم آسان که می گیرد! …  !! ♪♪

سپردم به فراموشی به سختی خاطراتت را …  !! ♪♪

ولی باران که می گیرد… ولی باران که می گیرد… …  !! ♪♪

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙Mu-sic.ir˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

 

  • ۹۸/۰۶/۰۸
  • ramin soheil

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی