دانلود آهنگ جدید کرمانی

جدیدترین آهنگ های رانی و شا د

دانلود آهنگ جدید کرمانی

جدیدترین آهنگ های رانی و شا د

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بام نبود کسی

در دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بام نبود کسی شما همراهان همیشگی دش موزیک می توانید آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام بام نبود کسی را دانلود کنید این آهنگ در دو کیفیت 320 و 128 همراه متن آهنگ و لینک مستقیم قابل دانلود می باشد امیدوارم از دانلود این آهنگ نهایت لذت رو ببرید و …

 

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بام نبود کسی

متن آهنگ بام نبود کسی علیرضا طلیسچی

لطف کن هرچه پیشت دارمو پست کن …  !! ♪♪
یا برو یا قلبتو درست کن …  !! ♪♪
کی منو عاشق کنه به جز تو؟ …  !! ♪♪
رفتی از من و قلبت دلت سیر شد …  !! ♪♪
با یه حسِ تازه درگیر شد …  !! ♪♪
من تورو خواستم ولی دیر شد …  !! ♪♪
بام نبود کسی تا وقتی بام بودی …  !! ♪♪
در میومد اشکت! اگه جام بودی …  !! ♪♪

گریه های سرخود خوب به من فهماندند …  !! ♪♪
بدترین قسمت دلسوختگی انکار است …  !! ♪♪

بخت هر جا که به دست کسی انگشتر داد …  !! ♪♪
بی گمان قسمت انگشت کسی سیگار است.. …  !! ♪♪

‏بعضی خاطره‌ها درست عینه مثلث برمودا میمونه …  !! ♪♪
به محض اینکه ازش رد میشی توش غرق میشی… …  !! ♪♪

حس خفگی فقط برای دریا نیست, …  !! ♪♪
فقط برای اتاق گاز گرفته نیست …  !! ♪♪
خفگی واقعی مال حرف هاست …  !! ♪♪
مال کلمه هاست. …  !! ♪♪
آدم هاا خیلی هاشون توی حرف های نگفته شون غرق می شن. …  !! ♪♪
این خفگی نمی کشتت, …  !! ♪♪
اما زندگیت رو ازت می گیره… …  !! ♪♪

گفتم: «بمان!» …  !! ♪♪
و نماندی …  !! ♪♪
رفتی، بالای بام آرزوهای من نشستی …  !! ♪♪
و پایین نیامدی …  !! ♪♪
گفتم نردبان ترانه تنها سه پله دارد …  !! ♪♪
سکوت و صعود و سقوط! …  !! ♪♪
تو صدای مرا نشنیدی …  !! ♪♪
و من هی بالا رفتم، …  !! ♪♪
هی افتادم …  !! ♪♪
هی بالا رفتم، …  !! ♪♪
هی افتادم …  !! ♪♪
تو می دانستی …  !! ♪♪
که من از تنهایی و تاریکی می ترسم …  !! ♪♪
ولی فتیله فانوس نگاهت را …  !! ♪♪
پایین کشیدی …  !! ♪♪
من بی چراغ دنبال دفترم گشتم …  !! ♪♪
بی چراغ قلمی پیدا کردم …  !! ♪♪
و بی چراغ از تو نوشتم! …  !! ♪♪
نوشتم، …  !! ♪♪
نوشتم …  !! ♪♪
نوشتم…… …  !! ♪♪

این آهنگ به زودی از طریق همین صفحه از رسانه موزیک منتشر خواهد شد.

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙Mu-sic.ir˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

 

 

 

  • ۹۸/۰۶/۲۷
  • ramin soheil

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی